מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברת ניקיון משרדים באשדוד

    ניקיון משרדים איכותי, מקצועי וזמין

    אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות כדי ליצור סביבת עבודה איכותית הוא ניקיון המשרד. סביבת עבודה היגיינית, נקייה ומסודרת היא המפתח להצלחת המשרד, לתפוקה איכותית ולשביעות רצונם של העובדים. יתרה מכך, המשרד הוא כרטיס הביקור של העסק. משרד נקי ומסודר מעיד עבור הלקוחות על איכותו, על יוקרתו ועל המקצועיות שלו.

    משרד נקי מאפשר לעובדים להתרכז בעבודה ולהרגיש בנוח בסביבה שבה הם מבלים נתח כל כך גדול מהיום שלהם. משרד נקי משדר רצינות, יוקרה, סדר וארגון. עם זאת, אנחנו לא יכולים לצפות מהעובדים שלנו להיות אחראים על הניקיון. משרדים רבים עושים את אותה הטעות, וחוסכים בעובדי ניקיון. הם מחילים מדיניות שבה העובדים אחראים על שמירה על ניקיון המרחבים המשותפים, ולא עושים יותר מדי כדי לוודא שזה קורה. בפועל, זה יוצר תסכול בקרב העובדים, שמוביל לסביבת עבודה מטונפת.

    משרדים רבים כבר מזמן הבינו עד כמה חשוב לשכור , שתעשה את העבודה בשבילם. אחרי שתפנו לחברת ניקיון משרדים איכותית – לא תבינו איך לא עשיתם את זה קודם. שירות ניקיון משרדים חוסך המון זמן ובטווח הארוך גם לא מעט כסף. חברת ניקיון טובה בוחרת עבורכם את העובדים, את נהלי הניקיון וחוסכת לכם הרבה כאב ראש או העסקה של עובדים חדשים.

    איך בוחרים חברת ניקיון משרדים?

    הדבר החשוב ביותר הוא זמינות. איך מוודאים שחברת הניקיון זמינה בכל עת? ראשית, המיקום הגאוגרפי שלה. אם המשרד שלכם באשדוד, חפשו חברת ניקיון משרדים באשדוד ולא בתל אביב. אתם צריכים שעובדי הניקיון שלכם יהיו מסוגלים לקפוץ לעבודה בהתראה קצרה, ולהיות זמינים בכל שעה. את הזמינות כדאי לוודא גם בחוזה מול החברה, שבו יוסכמו התדירות, הזמינות וזמן ההתראה לפני ניקיון.

    לאחר מכן, חפשו המלצות. אל תהססו לשאול את החברה עצמה על לקוחות שהיא עבדה או עובדת איתם, ולפנות לאותם לקוחות כדי לשמוע המלצות או ביקורות עליה. בחירת חברת ניקיון היא משהו שכדאי לעשות בזהירות ולאחר מחקר שוק מעמיק. יש כל כך הרבה חברות ניקיון בישראל, ומן הסתם, לא כולן איכותיות.

    אם החלטתם לשכור חברת ניקיון מקצועית, הגעתם למקום הנכון. רעם ביטחון היא חברת אבטחה וניקיון בעלת ניסיון עם כמה מהחברות הגדולות בארץ. אנחנו מספקים שירות מקצועי וקפדני, עם עובדים מקצועיים, מוכשרים ואמינים. כדי להזמין שירותי ניקיון מקצועיים.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן