מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברת אבטחה פרטית

    מה צריך לחפש כשבוחרים חברת אבטחה פרטית?

    על הצורך באבטחה במדינה כמו ישראל אין צורך להרחיב במילים. כולנו מבינים שהחל מאירועים מרובי משתתפים, דרך מרכזים מסחריים ועד משרדים – כל מתחם נושא עמו צרכי אבטחה מסוימים, שאי אפשר להקל בהם ראש. חברת אבטחה פרטית הפכה בשנים האחרונות לפתרון מועדף על ידי ארגונים רבים כדי להבטיח אבטחה איכותית והגנה מרבית בכל עת.

    מהי אבטחה בעצם? מדובר בענף שיש לו מגוון מטרות המתנקזות לשורה תחתונה אחת: להגן על כל אדם, יישוב, ארגון או רכוש, תוך שימוש באמצעים מתקדמים ובמיומנות מקצועית רבה. עולם האבטחה מתחלק ללא מעט ענפים שונים, בהם אבטחת אישים, אבטחת מרכזים מסחריים, אבטחת מוסדות בריאות או חינוך וכדומה.

    עם זאת, במדינה כמו שלנו יש לא מעט . איך יודעים לבחור את החברה הנכונה? על מה צריך להסתכל כדי להבין – האם חברת האבטחה היא איכותית, מקצועית ומשתלמת? כמו בכל תחום, לצערנו, גם בעולם האבטחה יש לא מעט מאכרים. לכם, בתור לקוחות פוטנציאליים, האחריות לבחור את חברת האבטחה הנכונה שתמנע אסון ותשמור עליכם ועל האנשים התלויים בכם מוגנים.

    אספנו כמה תכונות שעליכם לחפש כשאתם בוחרים חברת אבטחה פרטית:

    • מקצוענות – מאבטח איכותי בדרך כלל מגיע מרקע מקצועי והכשרה ברמה גבוהה. מאבטחים רבים הם יוצאי יחידות מיוחדות או לוחמות בצה”ל, קצינים לשעבר, או כאלה שעברו קורסים מקצועיים לאבטחה. חשוב להבין שעבור כל ענף דרושה מומחיות והכשרה שונה. מאבטח המתמחה באבטחת אישים לא יגיע מאותו הרקע של מנהל מתקנים למשל. כך או כך, חשוב לוודא שחברת האבטחה מעסיקה מאבטחים מוכשרים, בעלי כושר גופני גבוה והבנה עמוקה של המקצוע.
    • הכשרה לשימוש בנשק – מרבית המאבטחים הם חמושים, אך עד כמה טוב הם יודעים להשתמש בנשק. הסעיף הזה קשור לסעיף הקודם, אך חשוב להדגישו, בשל הסכנות הטמונות בשימוש לא מקצועי בנשק או אפילו בתחזוקתו. במיוחד אם אתם מתכוונים להעסיק שומרים חמושים, חשוב מאוד לוודא את הכשרתם.
    • רישיון – חברת אבטחה פרטית חייבת לשאת ברישיון והאישורים הדרושים בחוק להפעלת שירותי אבטחה. למה הרישיון של החברה צריך להיות חשוב לכם? מלבד העובדה שמדובר בחוק בישראל, משמעות הרישיון הוא שהחברה עומדת בכל התקנים של מכון התקנים הישראלי וגורמי הביטחון כלומר – היא יודעת מה היא עושה.

    אז מה הדרך היעילה ביותר לבדוק את איכותה של חברת אבטחה? המלצות ולקוחות עבר. רעם ביטחון עבדה עם כמה מהלקוחות הגדולים בישראל ואבטחה מתחמים מסחריים גדולים המכילים אלפי אזרחים, לצד אישים שזקוקים להגנה פרטית. עם רקע צבאי, הבנה ביטחונית גבוהה והרבה אהבה למקצוע – איתנו תהיו בטוחים שאתם בטוחים. בהקדם ושמעו פרטים נוספים.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן