מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברת ניקיון משרדים בתל אביב

    סביבת עבודה נקייה באזור תל אביב

    מטבעה, העין האנושית מחפשת אסתטיקה. אנחנו קולטים באופן חיובי הרבה יותר חללים מסודרים, מינימליסטיים, סימטריים וכמובן – נקיים. כל משרד שמכבד את עצמו חייב לדאוג להישאר נקי. לא מדובר רק בצרכים ההיגייניים הבסיסיים, משהו שגם העובדים עצמם יכולים לדאוג לו. מדובר בניקיון יסודי ועמוק – משאיבת השטיחים, דרך ניקוי המקרר ועד ניקוי החלונות.

    בסופו של דבר, סביבת עבודה נקייה והיגיינית היא סביבה שהרבה יותר נעים לעבוד בה. לא מדובר רק בדאגה לאיכות חייהם של העובדים, אלא גם בהגדלת התפוקה והיעילות שלהם. תנו לעובדים שלכם את הזמן לעבוד, וקחו מהם את מטלת ניקיון המרחבים האישיים והמשותפים.

    כל בעל עסק חייב להבין שמשרד נקי הוא קריטי לייצור סביבת עבודה טובה. אולם, לא מדובר רק בעובדים. כשלקוחות מגיעים למשרד מלוכלך, מאובק או מסריח, מיד נוצר להם רושם על תפקודה של החברה. לא משנה עד כמה התוצאות שלכם יהיו טובות, בסופו של דבר בני אדם נוטים ליצור רושם ראשוני בתוך שניות.

    תל אביב ורמת גן מלאות עד אפס מקום במשרדים שזקוקים לתחזוקה יום יומית. מטבע הדברים, במרכז העסקים של ישראל הוקמו עשרות חברות ניקיון למשרדים שעונות בדיוק על הצורך הזה. כששוכרים חברת ניקיון משרדים בתל אביב, לא שוכרים רק טאטוא או העברת סמרטוט. ניקיון משרדים הוא ענף שלם בעולם הניקיון, שיש לו דרישות משלו.

    כך למשל, תל אביב עשויה לשלוח את עובדיה לנקות בשעות הלילה, כדי לא להפריע לעובדים לעבוד. בנוסף, חברות ניקיון משרדים תל אביב מתמחות בניקוי יסודי של חללי עבודה – החל מחדרי השירותים, שזוכים לשימוש תכוף במיוחד, ועד לניקוי שולחנות העבודה, המקלדות והמחשבים.

    משרדים הם חללים מועדים מאוד לפורענות בתחום הניקיון. ראשית, מדובר במתקן שמאויש במשך שעות ארוכות, לעתים אך כל הלילה. בנוסף, בדרך כלל, העובדים לא מעוניינים לנקות בעצמם, גם אם הלכלוך מפריע להם. חשוב מאוד לא להקל ראש בסוגיה הזאת, ולשכור חברות ניקיון איכותיות ומקצועיות.

    מחפשים חברת ניקיון משרדים בתל אביב? רעם ביטחון היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום האבטחה והניקיון. אנחנו מתמחים בסיפוק שירותי ניקיון מתקדמים עבור חללים גדולים במיוחד, ועבדנו עם כמה מהמשרדים הגדולים ביותר בישראל. כדי לקבל את שירותי ניקיון המשרדים הטובים בארץ.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן