מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברת אבטחה באשדוד

    מערך אבטחה: רשת הביטחון שכל עסק צריך

    חברות אבטחה בישראל הפכו להיות נפוצות כמעט כמו סופרמרקטים, ולא בכדי. צרכי האבטחה הישראליים הולכים ומתגברים, גם בתחום האבטחה הפיזית וגם בתחום אבטחת המידע, ויותר ויותר גופים שנהנו בעבר משלווה יחסית מבינים שהיום אף אחד לא חף מאיום. אבטחה איכותית מצריכה אסטרטגים מיומנים, מנהלים טובים וכמובן, מאבטחים מוכשרים.

    במיוחד כשמדובר במתקנים גדולים, כמו מרכזים מסחריים או בתי ספר עם אלפי תלמידים, משימת האבטחה מורכבת במיוחד. מדובר באיזון עדין בין הגנה מקסימלית, כמעט הרמטית, על המבקרים במקום, לצד שמירה על תחושת הנינוחות שלהם.

    בניית מערך אבטחה מורכבת מפרמטרים רבים. המטרה: ליצור מעטפת הגנה איכותית, תוך שימוש בכמה שפחות משאבים וביעילות מקסימלית. כך למשל, כשמרכיבים מערך הגנה צריך להתחשב במיקום הגאוגרפי ובאיומים הפוטנציאליים. חברות אבטחה באשדוד יעבדו אחרת מחברות בתל אביב. צרכי האבטחה הנדרשות להם חברות שמירה באשדוד למשל יכולים להיות על מרכזים חינוכיים או מרכזים מסחריים, כשבתל אביב אבטחה רבה נדרשת למקומות הבילוי שבעיר.

    בין אם מדובר בחברת אבטחה בתל אביב או , בכל מקרה יעילותו וכשירותו של מערך אבטחה נמדד במעשים, ולא בדיבורים. חברת רעם ביטחון צברה ניסון של יותר משלושה עשורים, ביקורות חיוביות מלקוחותיה והצלחות מוכחות בנטרול מחבלים פוטנציאליים.

    אז איך אנחנו עושים את זה? ובכן, אנחנו מאמינים בהכשרתם והעסקתם של עובדים מיומנים, תוך מתן חוויית שירות מקיפה ואיכותית, המותאמת ברמה האישית לכל לקוח. בין אנשי המקצוע שעובדים אצלנו תמצאו מנהלי מתקנים בעלי רקע צבאי, סיירים ומפקחים, שומרים חמושים, בודקים ביטחוניים ומאבטחים המתמחים באבטחת מוסדות בריאות וחינוך.

    ברעם ביטחון, אנחנו מעניקים מגוון של שירותי אבטחה, החל מייעוץ ביטחוני בלבד ועד שמירה פיזית באמצעות שומרים ומערכות מיגון. תוך ליווי אישי בכל שלב, אנחנו נוכל לעזור לכם להבין – מה אתם באמת צריכים? האם תוכלו להסתפק במצלמות אבטחה ובמגנומטר בכניסה למתחם, או שהמתקן שלכם דורש מערכות אזעקה מתקדמות, שומרים חמושים ומוקד סיור 24 שעות ביממה.

    אז למה אתם מחכים? ביטחון העובדים והלקוחות שלכם בידיים שלכם. בהקדם האפשרי והחלו בהרכבת מערך אבטחה אמין ואיכותי – רשת הביטחון שכל עסק בישראל צריך.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן