מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברות שמירה תל אביב

    מבלים 24/7: אבטחה בעיר ללא הפסקה

    תל אביב – עיר ללא הפסקה. זה לא רק ביטוי ריק מתוכן. “העיר הגדולה” תל אביב מתמלאת בכל לילה באלפי צעירים וצעירות, בליינים ובלייניות, שיוצאים לשתות, לרקוד וליהנות מהעיר. האווירה בלילה התל אביבי היא בהחלט תוססת וההנאה מדבקת, אבל היא טומנת בחובה סכנה לא קטנה.

    שילוב של אלכוהול, חוסר בעכבות ומקומות הומים באנשים מהווים פוטנציאל לסכנה לביטחונם האישי של המבלים ושל הסובבים אותם. העובדה הזאת מתחזקת כשמדובר במועדונים. מועדונים הם ממקומות הבילוי המועדפים ביותר על הבליינים. עם זאת, המועדונים הם מועדים לפורענות במיוחד כשמדובר באלימות, הפרות סדר או אפילו טרור.

    אז מה עושים? ובכן, כבר מזמן הבינו את הצורך בהתמחות בהגנה ואבטחה של מרכזי בילוי ומרכזים מסחריים, המאופיינים בצרכים ביטחוניים ייחודיים. לצערנו, תרבות המועדונים המודרנית מתאפיינת בצריכה גבוהה מאוד של אלכוהול, אלימות גלויה ולפעמים קטטות שנגמרות בפציעות קשות או אפילו מוות.

    חשוב לזכור שאם קטטה חוצה את הגבול, או שמתבצע מעשה פלילי במתחם המועדון, האחראי המרכזי בפני החוק הוא בעל המקום. אבל מלבד האחריות המשפטית, לבעלי העסק יש אחריות מוסרית לשמור על חייהם ועל ביטחונם של הלקוחות שלהם, ולהבטיח שחוויית הבילוי שלהם תהיה מהנה ונטולת תקלות.

    יש כמה מאפיינים שצריך לחשוב עליהם בתחום אבטחת מקומות הבילוי והמרכזים המסחריים. ראשית, השעות. בעוד שמשרדים או מרכזים חינוכיים למשל יאובטחו בעיקר במהלך היום, ובמידת הצורך ישתמשו גם במוקד סיור בשעות הסגירה, מועדונים פתוחים בלילה. מרכזי הבילוי נאלצים להפעיל את שירותי האבטחה בשעות הלילה ולעתים גם עד שעות הבוקר המוקדמות, מה שמחייב את המאבטחים בערנות ובמיומנות בעבודה במשך שעות ארוכות, בשעות לא שעות.

    מעבר לכך, מאבטח במועדון צריך לדעת להתאים את עצמו לאוכלוסייה שבמקום. כמה אנשים נמצאים במועדון? מה הגיל הממוצע של הבליינים? מה אופי המסיבה, והאם ידוע על תקריות אלימות שאירעו בעבר באותו מועדון? אבטחה כוללת במידה רבה גם עבודת מחקר, כמו גם עבודת הכנה יסודית. לכן אם מדברים על חברות שמירה תל אביב היא אחת הערים שדורשות התאמה אישית ומערך אבטחה ייחודי.

    רעם ביטחון מפעילה שורה ארוכה של בעלי תפקידים מיומנים, מקצועיים וייצוגיים בכל תפקידי האבטחה. בין אם אתם רוצים לאבטח מועדון או אירוע פרטי, הגעתם למקום הנכון. חברת רעם ביטחון מלווה את לקוחותיה צעד אחר צעד כדי להבטיח את החוויה הבטוחה והנעימה ביותר ללקוחות – וגם לכם. אז למה אתם מחכים? עכשיו ובואו נתחיל לעבוד.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן