מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברות ייעוץ בטחוני

    מהו ייעוץ ביטחוני ומי משתמש בו?

    בשנים האחרונות, אנחנו חוזים במגמה של עלייה חדה בפשיעה, בטרור ובגניבת המידע. כתוצאה ישירה מכך, חברות ייעוץ ביטחוני וחברות אבטחה פרטיות החלו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם, בניסיון לענות על הצורך בשוק בעיבוי מערכי אבטחה – גם אבטחה פיזית וגם אבטחת מידע.

    ואולם, כשמדובר , ניסיון הוא נכס שלא יסולא בפז. לכן, ככל שיותר ויותר חברות קמות וטוענות ליכולת לנצח את האיומים, כך מתחזקת ההבנה שבתחום האבטחה – ידע הוא כוח. כשמדובר על חברות ייעוץ בטחוני ההנחה הזאת מתחזקת אף יותר.

    אך ראשית כדאי להבין, מהו ייעוץ ביטחוני? היועץ הביטחוני בונה תמונת מצב על מתחם מסוים שזקוק להגנה – מה האיומים המופנים כלפיו, מה פוטנציאל הסיכון, מה תקציב האבטחה שברשותו וכדומה. את כל הנתונים האלה הוא משכלל לכדי תכנית אבטחה כוללת, המתייחסת למגוון האלמנטים הביטחוניים שמגנים על המקום.

    למעשה, ייעוץ ביטחוני מסתכל על התמונה המלאה: החל ממצלמות האבטחה והיכן ימקמו אותן, ועד איסוף מודיעין ומחקר על איומי הייחוס. נשמע מורכב, אולי אפילו קיצוני? ובכן, ייעוץ ביטחוני הוא בהחלט ענף מורכב שדורש מקצוענות ויכולות אסטרטגיות וניהוליות. עם זאת, אין כמעט עסק או מתקן שלא צריך ייעוץ ביטחוני מקצועי. כלומר, גם המכולת השכונתית צריכה להציב את מצלמות האבטחה שלה במקומות הנכונים כדי להצליח למנוע גנבות, וגם הקניון שזוכה לתנועה של עשרות אלפי מבקרים ביום וחשוף לפיגועי טרור צריך לדאוג לאבטחה מקצועית.

    ייעוץ ביטחוני איכותי והוגן יודע להגיד לכם מה אתם צריכים. בסופו של דבר, הסוגיה מתנקזת לאיזון נכון. הרי אם היינו יכולים, כולנו היינו מצטיידים בסוללות של מאבטחים חמושים כדי להבטיח הגנה הרמטית, אבל המצב הזה לא ריאלי. מבקרים במרכז מסחרי למשל, לא ירגישו בנוח לעשות קניות כשהם מוקפים במאבטחים חמושים. הסוגיה הזו מתחזקת אף יותר כשמדובר במוסדות חינוך, אנחנו לא רוצים להקיף את הילדים שלנו בנשק ורכבים משוריינים, וגם אין צורך בכך.

    ברעם ביטחון, אנחנו מאמינים בהתאמת האבטחה ללקוחות. אחרי שלושה עשורים בענף האבטחה רכשנו כלים מקצועיים, ניהוליים ותכנוניים מתקדמים שמאפשרים לנו לראות את התמונה המלאה ולהבין מה אתם צריכים, בין אם מדובר בעסק מסחרי, מוסד ציבורי או בית פרטי. אז למה אתם מחכים? ייעוץ ביטחוני – רק ברעם ביטחון. עכשיו ובואו נתחיל לעבו

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן