מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    חברות אבטחה בשרון

    מערך אבטחה: העולם שמאחורי השומר שבכניסה לקניון

    כבר לא מעט זמן שאבטחה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו כאן בישראל. באירועים, במועדונים, בכניסה למשרדים ובמרכזים מסחריים, אנשי ביטחון תמיד נמצאים שם כדי להגן עלינו במידת הצורך ולמנוע מצבים מסכני חיים.

    חברות אבטחה מקצועיות מספקות הרבה יותר מבדיקה של תיקים בכניסה לקניון או בדיקת תא מטען בכניסה לחניון. מרכזים מסחריים, משרדים גדולים וגם אירועים שמשכילים לשכור חברת אבטחה מקצועית ואיכותית, מקבלים מערך אבטחה שלם מאחורי האדם שבכניסה.

    אבטחה בהתאמה אישית

    כשמדובר , מערך ביטחוני נכון הוא כזה שמתאים את עצמו למקום שעליו הוא שומר. למה הכוונה? אבטחה נכונה טומנת בחובה עבודת לא קטנה של מודיעין ומחקר. האבטחה מתייחסת לאזור ולאיומים שבסביבתו, לכמות האנשים שנמצאים באזור, לפוטנציאל הנזק וגם לנקודות התורפה.

    כך למשל, למיקום הגאוגרפי של המתחם יש חלק בלתי נפרד בהתאמת שירותי האבטחה. חברות אבטחה בשרון למשל יספקו שירותים בעיקר למשרדים ולמרכזים מסחריים, ולכן מערך האבטחה שלהם יראה אחרת מזה של חברות אבטחה בירושלים, שעשויות להיות מוצבות באתרי דת, אתרי תיירות ומרחבים ציבוריים.

    אז איך זה עובד?

    אבטחה מתחלקת לארבעה היבטים: שמירה, מוקד, סיור ואבטחת מידע – תחום שהולך והופך לפופולרי בקרב ארגונים בשנים האחרונות. כשאתם מחפשים חברות אבטחה, חפשו חברה שמספקת עובדים מיומנים ומקצועיים לכל תפקידי הביטחון. חברות רבות מציגות את עצמן כחברות איכותיות, אך מעסיקות עובדים ללא כל ניסיון באבטחה או בהגנה, וללא הכשרה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להעסיק מאבטחים בינוניים, במיוחד אם מדובר במקום גדול שיכול להכיל מאות ואלפי אנשים.

    זה החזון שלנו כאן ברעם ביטחון. רעם ביטחון הוקמה ב-1986 על ידי קצינים בחירים שיצאו מיחידות מובחרות ומכירים מקרוב את המציאות הביטחונית הישראלית ואת הצורך בהגנה איכותית. במהלך השנים רכשה החברה יותר ויותר ניסיון בתחום האבטחה האזרחית, השמירה והסיור. היום, רעם ביטחון מתמחה בכל סוגי האבטחה, לרבות, ניהול מתחמי נדל”ן והייטק, שטחי עסקים, מגדלי מגורים, בתי חולים, מוסדות חינוך ויישובים הזקוקים להגנה.

    זקוקים לחברת אבטחה? הגעתם למקום הנכון. ברעם ביטחון חרטנו על דגלנו מקצועיות ותודעת שירות. ברעם ביטחון אנחנו כאן לשירותכם ויכולים לספק אבטחה לכל מטרה. ונשמח לסייע בכל שאלה.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן