מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    אבטחת אירועים ירושלים

    ירושלים היא ללא ספק אחת הערים היפות והתוססות בישראל. מלאה בחיים, תיירים, סיפורים ותרבויות שונות, ירושלים היא עיר שקשה שלא להתאהב בה. החל מאירועי מוזיקה גדולים, מועדונים, אירועי ספורט סוערים או חתונות על ההר למול השקיעה, בעבר הייתה הבירה בית לאירועים רבים מכל סוג. אולם, בשנים האחרונות, עם התחזקותו של הטרור בעיר, אנו חוזים ב”הגירה שלילית” של הבליינים מירושלים.

    אולם, המצב לא חייב להיות ככה. אבטחה טובה ואיכותית יכולה להבטיח שכל אירוע יתנהל כהלכה, למנוע ולסכל ניסיונות לפגוע במשתתפים ולאפשר לנו ליהנות מהבירה שלנו בתחושת ביטחון ושלווה. כשמדברים על אבטחת אירועים ירושלים היא ללא ספק מקום מורכב. היא דורשת אבטחה כבדה ואיכותית, תוך סנכרון עם כוחות המשטרה והצבא שמסיירים במקום בכל עת. אבל אל לנו לוותר על ירושלים, באמצעות האבטחה, נוכל ליהנות מכל מה שיש לה להציע.

    בעיר כמו ירושלים כמעט כל מוסד זוכה לאבטחה כבדה. טובה יודעת לבנות מערך אבטחה לכל מוסד, ארגון או מתקן בצורה יעילה ואפקטיבית. תכנון מערכי אבטחה כולל בניית מודלים מבצעיים, תוך התייחסות לתנאי השטח ולשימושו של המתקן.

    למשל, מודל מבצעי עבור אירוע ספורט גדול ייראה אחרת לגמרי ממודל מבצעי עבור בית חולים. יש חשיבות כמובן לסוג האוכלוסייה שפוקדת את המקום, ולתקציב האבטחה שלו. למשל, אירועי ספורט או מוזיקה, ואפילו אירועים פרטיים כמו חתונות, מבקשים אבטחה לערב אחד מה שמאפשר להשתמש במגוון רחב מאוד של אמצעים, תוך השקעה חד פעמית. מאידך, משרדים, מרכזים מסחריים או מוסדות ציבור זקוקים לאבטחה מתמדת, לפעמים 24 שעות ביממה. כאן היעילות משחקת תפקיד משמעותי הרבה יותר.

    האבטחה הפיזית בעיר כמו ירושלים צריכה להתבצע על ידי כוח אדם מיומן ומוכשר, בעל ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרים ביטחוניים. למעשה, ניסיון מבצעי הוא כמעט הכרחי כדי להצליח לבצע את משימת האבטחה בעיר, במיוחד כשמדובר בניהול מערך האבטחה בשטח. מעבר לכוח האדם, מערך אבטחה איכותי משלב פתרונות מיגון וטכנולוגיה מתקדמת, שמבטיחה לסגור את מעגל האבטחה ולחזק אותו.

    מחפשים אבטחה לאירוע ספורט, מרכז מסחרי, מוסד חינוכי או כל מתקן אחר בירושלים? רעם ביטחון היא המקום הנכון בשבילכם. את רעם מנהלים ומפעילים אנשי ביטחון מנוסים בעלי רקע צבאי מרשים ומסירות למקצוע. בשביל שירותי אבטחה איכותיים במחיר הוגן.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן